COMM122 Analítica Web i Pla de Màrqueting Digital

  • Inicio
  • Cursos
  • COMM122 Analítica Web i Pla de Màrqueting Digital
Comercio y Marketing

COMM122 Analítica Web i Pla de Màrqueting Digital

50 Horas
Online
Diploma acreditativo

CONTENIDO DEL CURSO COMM122 Analítica Web i Pla de Màrqueting Digital

UNIDAD DIDÁCTICA 1. FIXAR ELS OBJECTIUS D’UN PROJECTE ONLINE: ACQUISITION, ENGAGEMENT, CONVERSION, LOYALTY

UNIDAD DIDÁCTICA 2. SENSE ANALÍTICA ESTEM CECS

UNIDAD DIDÁCTICA 3. EL MÈTODE LEAN: FAIL FAST, FAIL CHEAP.

UNIDAD DIDÁCTICA 4. EL PLA DE MÀRQUETING DIGITAL

UNIDAD DIDÁCTICA 5. ANALÍTICA WEB APLICADA A XARXES SOCIALS.

UNIDAD DIDÁCTICA 6. ANALÍTICA WEB APLICADA A BOTIGUES VIRTUALS

UNIDAD DIDÁCTICA 7. ANALÍTICA WEB APLICADA A PROJECTES SEO

UNIDAD DIDÁCTICA 8. EINES PER A ANALITZAR: CONNECTAR WORDPRESS AMB GOOGLE ANALYTICS I WEBMASTERS, CONNECTAR WORDPRESS AMB MAILCHIMP / HOOTSUITE / FACEBOOK INSIGHTS / TWITTER ANALYTICS / INSTAGRAM ANALYTICS / LINKEDIN